Your charisma is causing me trauma


Yo! Slutade tidigt idag och sen åkte jag upp till min boyfriend. Fick hem ett brev idag att dansen på kulturskolan har bytt tider till 16.45 - 17.45  men sån tur en kvart innan den andra börjar 18.00 och det ligger mitt över gatan så de e ju nice! :D frågan är bara OM JAG KOMMER ORKA 2 danser på en dag plus att jag kommer ha träning på måndagar me waaaaa.... Men de e skönt att veta nu hur veckan kommer att se ut framöver! Nu ska jag plugga peace!

Måndag: House Practice Tisdag: Street dance practice 16.45-17.45,
Hiphop/Newstyle practice 18.00-19.00 Onsdag: Free
Torsdag: Jobbar (Jobbar på ekhagskyrkan med olika barngrupper) Fredag: Free Lördag: Free Söndag: Free

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
>