Tisdagar kommer bli jobbiga framöver



Shue.... alltså dessa tisdagar ja vet inte om jag kommer orka med dom...
Är helt slut nu efter en skoldag från 8.30 - ca. 16.00 (idrott sista lektionen)
Tänk sen när träningarna o de sätter igång då kommer ju ha 2 olika danser efter varandra.
Så ja kommer ju inte va hemma förren 8 på kvällen eller nått :/
Då kommer jag ju inte komma hem förrens klockan är fucking 8 på kvällen ja kommer svimma eller nått :P
Har gjort ett försök att vaxa mina ben och armar men de gick la sådär, men blir bättre på de snart får ja hoppas.
Nu ska jag ta ett varmt glas mjölk med honung och se om jag kan sova lättare.
En fråga: Kan man få allergisk reaktion som ex. på våren om man e allergisk mot pollen och äter honung,
honung kan ju innehålla rester av pollen, what do you think?? Peace

Juste fyndade idag och köpte veet vax för 75:- på rea och ett puder för 75:- fast ja köpte 
nyss ett nytt puder för 99 i fredags eller när de va :P, för rolig e jag!
Ooooohhh justejustejuste vi hade gymnasieval idag och jag sökte in till:
1. Frisör - Bäckadalsgymnasiet
2. Estet Dans - PB
3.Natur - ED
4. Estet Bild - PB
5. Barn & Fritid - Sanda
Kan bli ändrade val men såhär ser de ut än så länge iallafall :)
Nu ska jag ta och göra mig lite varm mjölk med lite honung i iallafall och se om de hjälper
så man somnar lättare, de stog i aftonbladet fakis att de funkar så nu e de upp till bevis.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
>