Home sweet home


Lak shue eri, ne skoja bara hejhej :P
Kom nyss hem har varit borta nu sen 12tiden igår jag hade hand om konfagruppen
och dom skulle ha övernattning i kyrkan.
Saker hände som BARA händer mig:
1. Jag sprang en runda utan skor i snön med pyamas
2. Jag tog fel mjukisbyxor och tog min systers som satt som tights på mig
3. Polisen kom för dom trodde de va inbrott för jag lät 2 av "barnen"
hoppa ut genom fönstret för dom ville gå en promenad innan dom skulle sova.
4. Jag brände upp mitt hår över ett ljus så de gick av en massa... :(
5. Jag hade inte med mig någon filt eller sovsäck eller något så jag låg på soffan
med ett litet täcke från en leksaksbarnvagn som räckte upp till knäna
6. Jag tog inte på mig någon vinterjacka och DET BÖRJADE SNÖA och de va isakallt.
och vi skulle till bowlinghallen, kul kul kul kul kuuuuuuuuuuuul.. ehmm
Haft kul endå och jag är hur mätt som helst för jag har ätit hur mycket som helst, skojar inte!
Är skit trött nu sov inte mycket i natt eftersom jag vaknade av att jag frös sönder :P
Ne men de e bara så ni vet varför jag inte uppdaterat, Peace n' Out

Kommentarer
Postat av: Lara

sååå, länkbyte gjort :)

2012-01-22 @ 21:40:31
URL: http://www.laraas.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
>