Dude


Bild sen i somras
Kom hem för ett tag sen har varit uppe hos min älskling sen när jag skulle hem så missa ja
bussen av en anledning som jag inte ens orkar berätta för jag är skit trött... iallafall som tur har man
en underbar vän som kommer o väntar på bussen med mig i morgonrock o tofflor HAHAHAH!
Är fortfarande lite förkyld men av någon anledning blev ja bättre än vad ja va igår :S
Har ingen aning om varför TRO MIG de e för mamma sa drick varmt vatten me honung, tro fan de funkade.
Kommer nog bli sjuk igen tyvärr eftersom ja frös sönder när ja väntade på bussen :/
Nu blir det väl lite jersey shore och sen sova så ja inte är för trött imon :P
Ses imon, peace n' out

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
>